Huhuu

torstai 9. heinäkuuta 2015

Lomaa, laskuja ja positiivista palautetta

Lomailin lasten kanssa, oltiin poissa kotoa 9 päivää. "Lomalla" ollessa kyllä järjestelin asioita Matkahuollon kanssa ja selvittelin "kadonneita" paketteja. Soittelin ja lähettelin sähköposteja leikkikentän laidalta... Mutta paljon vähemmän kuin viimeaikoina muuten. No karu paluu iski vastaan kotiin tullessa: laskuja oli vino pino! Suurin osa koskien mainoskuvauksia ja nettidomainin ja -kaupan ylläpitoa palvelimella.
Postinjakajan onneksi olen liimannut postilaatikkoon viimein myös Seesteliving Oy:stä kertovan tarran :) Kesäpostinjakaja harjoitteli piiriään vakituisen jakajan kanssa kesäkuun viimeisinä päivinä.

Tänään sain myös puhelun ensimmäiseltä asiakkaaltani. Hän halusi kysellä keinutuolin pehmusteesta lisätietoja. Siitähän on tietoa nettikaupassa täällä. Ensimmäinen asiakas osti Sylin löytääkseen helpotusta omaan ja muiden selkä- ja lonkkavaivoihin. Samassa puhelussa sain tiedon, että keinu toimii heillä erinomaisesti! Sylissä keinuminen yöllä helpottaa särkyä nopeasti ja kipu on muutenkin vähentynyt, keinu on myös kaunis. He eivät voisi olla tyytyväisempiä :) Tällainen palaute ensimmäiseltä asiakkaalta lämmittää mieltäni kyllä aivan älyttömästi :D Lisäksi "neitsyys" on mennyt nettikaupassakin, sitäkin kautta on nyt tilattu yksi Syli :) Hymiöitä riittää, koska olen tästä niin tyytyväinen. Olisipa hauska tietää onko tilaaja joku, jonka olen tavannut jossain esittelytilaisuudessa, vai onko hän ensimmäisen asiakkaani tuttava, joka on päässyt kokeilemaan tuolia, tai onko hän vain löytänyt netistä kauniin keinutuolin ja päättänyt tilata sen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti