Huhuu

torstai 29. toukokuuta 2014

En keksi nimeä

Olen pitkään miettinyt nimeä yritykselleni. Olen katsonut, millaisia nimiä muilla yrityksillä on. Olen lukenut netistä selostuksia siitä, miten nimiä voisi alkaa keksimään. Olen seurannut ohjeita ja listannut avainsanoja, listannut niitä eri kielillä, käyttänyt nimigeneraattoria (se oli kohdallani ainakin aivan turha), sekoittanut tavuja jne. Ja sitten, kaksi kertaa, olen päässyt mielestäni hyvään lopputulokseen, joissa yhdistellään sopivia asioita eri kielillä tarkoittavia sanoja. Ja kun olen lopulta googlannut tuloksen, on samanniminen yritys tai vähintäänkin blogi tai bändi olemassa. Pöh. Ja näköjään kaikki mahdolliset kirjainyhdistelmät, joissa on lopussa "design", on jo käytetty.

Jääkö yritykseni perustaminen nyt tästä kiinni? Tänään olisi ollut hyvää aikaa nettipalvelun lomakkeiden täyttämiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti